• Digitale drukproef vooraf
  • Offerte op maat
  • Bedrukt = gratis levering
0
010 - 754 92 60

Notitie/memoboekje Smile
Relatiegeschenkbedrukken Art.nr.5351

Notitie/memoboekje Smile
Relatiegeschenk bedrukken Art.nr.5351

Vanaf
€ 0,63
EURin stocknew condition

Gratis offerte

Vrijblijvend aanvragen

  • Dit artikel voldoet aan strenge Europese kwaliteiteisen
  • Achteraf op factuurbasis betalen
  • Bedrukken? Wij sturen altijd nog een drukproef ter controle

Levertijd tenzij anders vermeld:
Order met opdruk - binnen 8 werkdagen
Order zonder opdruk - binnen 3 werkdagen


Beschrijving Notitie/memoboekje Smile

Daar word je vrolijk van! Dit notitie/memoboekje met spiraal heeft diverse zelfklevende post-it memoblaadjes en een notitieboekje met ca. 40 gelinieerde pagina's. De afmeting van het post it boekje is ca. 8,1 x 14,9 x 1,5 cm en is leverbaar in de kleur bruin.

Productinformatie

Afmetingen8.1 cm x 14.9 cm x 1.5 cm (l x b x h)
MaterialenKarton, Papier, Staal
Gewicht
74 gr
Prijzen
Aantal1503005001000
Prijs per stuk€ 0,76€ 0,72€ 0,66€ 0,63
Opdruk 1e kleur€ 0,25€ 0,21€ 0,19€ 0,18
Instelkosten€ 33,50€ 33,50€ 33,50€ 33,50
Totaal€ 185,00€ 312,50€ 458,50€ 843,50
AantalPrijs per stukOpdruk 1e kleurInstelkostenTotaal
150€ 0,76€ 0,25€ 33,50€ 185,00
300€ 0,72€ 0,21€ 33,50€ 312,50
500€ 0,66€ 0,19€ 33,50€ 458,50
1000€ 0,63€ 0,18€ 33,50€ 843,50
Alle prijzen zijn exclusief BTW. Informeer naar andere opdrukmogelijkheden en opdruk in meerdere kleuren.
Kleuren
  • 5351-011
    Bruin
Bedrukken

Bedrukken voorzijde

DrukmethodeTampondruk
DrukpositieVoorzijde
Maximaal aantal drukkleuren2
Maximale grootte drukpositie (breedte x hoogte)60 x 30 mm
Minimaal aantal met bedrukking: 150
FAQ
1. Bestellen:
• Wat zijn de verzendkosten?
De verzending is gratis wanneer u bedrukte artikelen bestelt. Bij het bestellen van onbedrukte artikelen met een goederenbedrag onder de €200, berekenen wij €17,50 behandelingskosten.
• Is het mogelijk dit artikel in meerdere kleuren en/of maten te bestellen?
Ja, dat is mogelijk. U kunt de aantallen per kleur en/of maat noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het online bestelproces.
• Is mijn logo van voldoende kwaliteit om te drukken?
Bekijk hier de specificaties waar uw logo aan moet voldoen. U ontvangt van ons nagenoeg altijd eerst een digitale drukproef per e-mail. Voldoet uw logo niet aan de richtlijnen voor aanleveren? Geen probleem. Wij maken uw logo gratis na.
• Krijg ik nog een drukproef te zien?
Ja, u ontvangt altijd eerst een digitale drukproef ter controle. Pas wanneer u tevreden bent met de drukproef beginnen wij met het bedrukken. We bedrukken dus niet zonder uw toestemming!
• Wat zijn instelkosten?
Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van de drukplaten en het instellen van de drukmachines. De instelkosten variëren per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.
• Is het mogelijk om het cadeau dat ik ontvang om te zetten in korting?
Dit is afhankelijk van het cadeau. U kunt het beste contact opnemen met het verkoopteam via 010 - 754 92 65.
2. Bezorging:
• Wat is de levertijd?
Uw bedrukte artikelen worden binnen 8 werkdagen geleverd, na akkoord van de drukproef en mits voorradig. Bij sommige artikelen is er een langere levertijd: deze staat aangegeven naast het artikel. De planningsdatum van de levering staat op uw orderbevestiging. Planningsdata zijn onder voorbehoud. Kortere levertijden zijn in overleg mogelijk.

Onbedrukte artikelen ontvangt u in 3 werkdagen, mits voorradig. Uw artikelen worden tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd (een tijdstip of dagdeel kunnen wij helaas niet aangeven). Voor levering op zaterdag wordt een toeslag berekend. U kunt uw bestelling na telefonische afspraak ook zelf afhalen.
• Kan ik mijn bestelling ontvangen voor een bepaalde datum?
Uiteraard is dit mogelijk. U kunt uw gewenste afleverdatum noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het bestelproces. Wij nemen dan contact met u op. U kunt ons ook direct bellen via 010 - 754 92 65.
• Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt door DHL bezorgd, mits er een andere afspraak gemaakt is.
• Is het mogelijk om een bezorgtijd af te spreken?
Wij kunnen geen bezorgtijd afspreken, wel een bezorgdatum. Met uitzondering van een expresse-zending met DHL waar extra kosten voor in rekening gebracht worden.
3. Betalen en garantie:
• Op welke manieren kan ik betalen bij Van der Laar?
U betaalt na ontvangst van onze factuur. Indien de artikelen onder rembours worden geleverd betaalt u aan DHL.
• Wanneer dien ik mijn bestelling te betalen?
U betaalt de bestelling achteraf. Ongeveer 3 dagen nadat uw artikelen geleverd zijn ontvangt u van ons de factuur. Deze factuur dient u te voldoen binnen de betalingstermijn van 21 dagen.
• Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?

Uw vraag niet beantwoord? Neem dan contact op om direct geholpen te worden.

back to top
Sluiten

Garanties

Geen verrassingen

Contact