• Digitale drukproef vooraf
  • Offerte op maat
  • Bedrukt = gratis levering
0
010 - 754 92 60

Cappuccino kop en schotel Bart
Relatiegeschenkbedrukken Art.nr.6326

Cappuccino kop en schotel Bart
Relatiegeschenk bedrukken Art.nr.6326

Vanaf
€ 4,95
EURin stocknew condition

Gratis offerte

Vrijblijvend aanvragen

Maastricht Porselein
  • Onze studio maakt uw logo altijd geschikt voor bedrukking
  • In het echt zien? Vraag een sample aan of bezoek onze showroom
  • Achteraf op factuurbasis betalen

Bedrukking op de kop is mogelijk vanaf 120 sets meerprijs voor bedrukking € 1.79/st. Gekleurde koppen worden alleen aan de binnenzijde bedrukt. Meerprijs voor de overige 13 kleuren € 2,54/set. De levertijd is ca. 4 tot 6 weken na goedkeuring van de drukproef.


Beschrijving Cappuccino kop en schotel Bart

Een top kwaliteit cappuccino kop en schotel van Maastricht Porselein is een visitekaartje voor uw bedrijf. Het is gemaakt van hard porselein en dit is het meest geschikt voor professioneel gebruik en is zeer gebruiksvriendelijk. Het porselein is zo hard dat de breukbestendigheid en de krasbestendigheid heel hoog is. Het is eveneens vaatwasbestendig, ovenbestendig en magnetronbestendig. De inhoud van het kopje is ca. 265 cc.

Productinformatie

Afmetingen9.1 cm x 7.8 cm (b x h)
Gewicht
100 gr
Prijzen
Aantal4896144192
Prijs per stuk€ 5,45€ 5,25€ 5,15€ 4,95
Totaal€ 261,60€ 504,00€ 741,60€ 950,40
AantalPrijs per stukTotaal
48€ 5,45€ 261,60
96€ 5,25€ 504,00
144€ 5,15€ 741,60
192€ 4,95€ 950,40
Kleuren
FAQ
1. Bestellen:
• Wat zijn de verzendkosten?
De verzending is gratis wanneer u bedrukte artikelen bestelt. Bij het bestellen van onbedrukte artikelen met een goederenbedrag onder de €200, berekenen wij €17,50 behandelingskosten.
• Is het mogelijk dit artikel in meerdere kleuren en/of maten te bestellen?
Ja, dat is mogelijk. U kunt de aantallen per kleur en/of maat noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het online bestelproces.
• Is mijn logo van voldoende kwaliteit om te drukken?
Bekijk hier de specificaties waar uw logo aan moet voldoen. U ontvangt van ons nagenoeg altijd eerst een digitale drukproef per e-mail. Voldoet uw logo niet aan de richtlijnen voor aanleveren? Geen probleem. Wij maken uw logo gratis na.
• Krijg ik nog een drukproef te zien?
Ja, u ontvangt altijd eerst een digitale drukproef ter controle. Pas wanneer u tevreden bent met de drukproef beginnen wij met het bedrukken. We bedrukken dus niet zonder uw toestemming!
• Wat zijn instelkosten?
Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van de drukplaten en het instellen van de drukmachines. De instelkosten variëren per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.
• Is het mogelijk om het cadeau dat ik ontvang om te zetten in korting?
Dit is afhankelijk van het cadeau. U kunt het beste contact opnemen met het verkoopteam via 010 - 754 92 65.
2. Bezorging:
• Wat is de levertijd?
Uw bedrukte artikelen worden binnen 8 werkdagen geleverd, na akkoord van de drukproef en mits voorradig. Bij sommige artikelen is er een langere levertijd: deze staat aangegeven naast het artikel. De planningsdatum van de levering staat op uw orderbevestiging. Planningsdata zijn onder voorbehoud. Kortere levertijden zijn in overleg mogelijk.

Onbedrukte artikelen ontvangt u in 3 werkdagen, mits voorradig. Uw artikelen worden tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd (een tijdstip of dagdeel kunnen wij helaas niet aangeven). Voor levering op zaterdag wordt een toeslag berekend. U kunt uw bestelling na telefonische afspraak ook zelf afhalen.
• Kan ik mijn bestelling ontvangen voor een bepaalde datum?
Uiteraard is dit mogelijk. U kunt uw gewenste afleverdatum noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het bestelproces. Wij nemen dan contact met u op. U kunt ons ook direct bellen via 010 - 754 92 65.
• Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt door DHL bezorgd, mits er een andere afspraak gemaakt is.
• Is het mogelijk om een bezorgtijd af te spreken?
Wij kunnen geen bezorgtijd afspreken, wel een bezorgdatum. Met uitzondering van een expresse-zending met DHL waar extra kosten voor in rekening gebracht worden.
3. Betalen en garantie:
• Op welke manieren kan ik betalen bij Van der Laar?
U betaalt na ontvangst van onze factuur. Indien de artikelen onder rembours worden geleverd betaalt u aan DHL.
• Wanneer dien ik mijn bestelling te betalen?
U betaalt de bestelling achteraf. Ongeveer 3 dagen nadat uw artikelen geleverd zijn ontvangt u van ons de factuur. Deze factuur dient u te voldoen binnen de betalingstermijn van 21 dagen.
• Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?

Uw vraag niet beantwoord? Neem dan contact op om direct geholpen te worden.

back to top
Sluiten

Garanties

Geen verrassingen

Contact