• Digitale drukproef vooraf
  • Offerte op maat
  • Bedrukt = gratis levering
0
010 - 754 92 60

Broodtrommel Fresh
Relatiegeschenkbedrukken Art.nr.15933

Broodtrommel Fresh
Relatiegeschenk bedrukken Art.nr.15933

Vanaf
€ 4,19
EURin stocknew condition

Gratis offerte

Vrijblijvend aanvragen

Toppoint
  • Valt op aan de lunchtafel
  • Met grijze drukknop
  • Met opvallend gekleurde rand

De prijs is inclusief opdruk van uw tekst en/of logo in 1 kleur op 1 zijde. Let op: opdruk is niet vaatwasmachinebestendig.


Beschrijving Broodtrommel Fresh

De broodtrommel Fresh is een simpele broodtrommel met een opvallend design. De broodtrommel is voorzien van een handige drukknop en een gekleurde rand. Bijpassende drinkbeker leverbaar (art. 15935).

Productinformatie

Afmetingen17.8 cm x 13.2 cm x 7.2 cm (l x b x h)
Gewicht
175 gr
Prijzen
Aantal50100250500
Prijs per stuk€ 4,99€ 4,69€ 4,39€ 4,19
Opdruk 1e kleurGratisGratisGratisGratis
Instelkosten€ 38,50€ 38,50€ 38,50€ 38,50
Totaal€ 288,00€ 507,50€ 1.136,00€ 2.133,50
AantalPrijs per stukOpdruk 1e kleurInstelkostenTotaal
50€ 4,99Gratis€ 38,50€ 288,00
100€ 4,69Gratis€ 38,50€ 507,50
250€ 4,39Gratis€ 38,50€ 1.136,00
500€ 4,19Gratis€ 38,50€ 2.133,50
Alle prijzen zijn exclusief BTW. Informeer naar andere opdrukmogelijkheden en opdruk in meerdere kleuren.
Kleuren
  • 15933-169
    Wit/zwart
  • 15933-187
    Wit/blauw
  • 15933-188
    Wit/rood
  • 15933-191
    Wit/lichtgroen
  • 15933-192
    Wit/oranje
Bedrukken

Bedrukken bovenzijde

DrukmethodeBedrukken
DrukpositieBovenzijde
Maximaal aantal drukkleuren1
Maximale grootte drukpositie (breedte x hoogte)135 x 90 mm
Minimaal aantal met bedrukking: 50
FAQ
1. Bestellen:
• Wat zijn de verzendkosten?
De verzending is gratis wanneer u bedrukte artikelen bestelt. Bij het bestellen van onbedrukte artikelen met een goederenbedrag onder de €200, berekenen wij €17,50 behandelingskosten.
• Is het mogelijk dit artikel in meerdere kleuren en/of maten te bestellen?
Ja, dat is mogelijk. U kunt de aantallen per kleur en/of maat noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het online bestelproces.
• Is mijn logo van voldoende kwaliteit om te drukken?
Bekijk hier de specificaties waar uw logo aan moet voldoen. U ontvangt van ons nagenoeg altijd eerst een digitale drukproef per e-mail. Voldoet uw logo niet aan de richtlijnen voor aanleveren? Geen probleem. Wij maken uw logo gratis na.
• Krijg ik nog een drukproef te zien?
Ja, u ontvangt altijd eerst een digitale drukproef ter controle. Pas wanneer u tevreden bent met de drukproef beginnen wij met het bedrukken. We bedrukken dus niet zonder uw toestemming!
• Wat zijn instelkosten?
Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van de drukplaten en het instellen van de drukmachines. De instelkosten variëren per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.
• Is het mogelijk om het cadeau dat ik ontvang om te zetten in korting?
Dit is afhankelijk van het cadeau. U kunt het beste contact opnemen met het verkoopteam via 010 - 754 92 65.
2. Bezorging:
• Wat is de levertijd?
Uw bedrukte artikelen worden binnen 8 werkdagen geleverd, na akkoord van de drukproef en mits voorradig. Bij sommige artikelen is er een langere levertijd: deze staat aangegeven naast het artikel. De planningsdatum van de levering staat op uw orderbevestiging. Planningsdata zijn onder voorbehoud. Kortere levertijden zijn in overleg mogelijk.

Onbedrukte artikelen ontvangt u in 3 werkdagen, mits voorradig. Uw artikelen worden tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd (een tijdstip of dagdeel kunnen wij helaas niet aangeven). Voor levering op zaterdag wordt een toeslag berekend. U kunt uw bestelling na telefonische afspraak ook zelf afhalen.
• Kan ik mijn bestelling ontvangen voor een bepaalde datum?
Uiteraard is dit mogelijk. U kunt uw gewenste afleverdatum noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het bestelproces. Wij nemen dan contact met u op. U kunt ons ook direct bellen via 010 - 754 92 65.
• Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt door DHL bezorgd, mits er een andere afspraak gemaakt is.
• Is het mogelijk om een bezorgtijd af te spreken?
Wij kunnen geen bezorgtijd afspreken, wel een bezorgdatum. Met uitzondering van een expresse-zending met DHL waar extra kosten voor in rekening gebracht worden.
3. Betalen en garantie:
• Op welke manieren kan ik betalen bij Van der Laar?
U betaalt na ontvangst van onze factuur. Indien de artikelen onder rembours worden geleverd betaalt u aan DHL.
• Wanneer dien ik mijn bestelling te betalen?
U betaalt de bestelling achteraf. Ongeveer 3 dagen nadat uw artikelen geleverd zijn ontvangt u van ons de factuur. Deze factuur dient u te voldoen binnen de betalingstermijn van 21 dagen.
• Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?

Uw vraag niet beantwoord? Neem dan contact op om direct geholpen te worden.

back to top
Sluiten

Garanties

Geen verrassingen

Contact